Powered by Blogger.
RSS

Pelajari Cara Senang Buat Website




Kursus Belajar Secara online  




100% Praktikal: Senang dibuat oleh Newbie
Pelajari Teknik Mudah Dan Senang
Membuat Laman Web Hanya
Dalam Seminggu Saja!!

Anda tidak perlu bayar apa-apa untuk belajar buat website disini.
Sama ada anda buat website Peribadi atau website Jualan anda.
Mudah, praktikan dan senang dibuat oleh sesiapa sahaja!



Mengapa Anda mesti ada
Laman Web Sendiri?

Jika anda seorang pelajar atau Mahasiswa
Anda boleh membuat laman web untuk mempamerkan keungulan sekolah atau universiti anda. Sama ada dari segi kegiatan, rencana, dan aktiviti dimasa hadapan. Juga menjadikan laman web anda sebagai rujukan bersama kawan anda.

Jika anda seorang Artis, Foto Model atau penyanyi
Dengan laman web anda boleh memberitahu kegiatan terbaru anda, meng-"counter gosip-2 yang berkaitan dengan anda yang merugikan dan menampilkan jadual kegiatan anda sehingga para peminat anda tahu dimana mereka boleh berjumpa dengan anda dan sebagainya.

Jika anda seorang Ilmuwan, peneliti atau saintis
Laman web anda boleh diisikan dengan publikasi hasil karya anda, tesis, proposal-proposal, rencana penelitian, hasil-hasil dari penelitian, hasil-hasil dari kajian, masalah yang dihadapi semasa membuat kajian, prototaip, jadual seminar, dan banyak lagi yang lain-lain yang boleh dimuatkan. Selain itu anda juga boleh membuat komuniti online untuk keperluan kajian anda atau untuk menyokong kajian terhadap teori-teori anda.

Jika anda seorang Hobbyist
Laman web anda boleh diisi dengan segala hal perkara yang berhubung dengan hobi yang anda gemari seperti masak-masak, berkaitan bunga, foto gambar tentang alam, komputer, kereta, melancong atau hasil-hasil karya anda.

Jika ada seorang Penganggur
Anda boleh memperolehi wang dari internet! Anda dapat membangunkan perniagaan multi-level online atau anda mengikuti program-program Iklan, promosi mengumpul wang seperti Google Adsence, PPC, CashSurfers, paidForSurf, nuftnang,CJ dan berpuluh-puluh lagi yang lain. Dengan adanya laman web anda sendiri, anda hanya perlu mendapatkan embeb kod dan kod link referer anda sendiri kedalam laman web anda untuk mendapatkan wang!

Jika anda seorang Olahragawan
Laman web anda boleh digunakan untuk segala aktiviti anda dipadang, segala aktiviti olahraga yang anda ceburi, memuatkan foto gambar kegiatan anda, jadual latihan, sasaran, kejayaan medal yang pernah anda perolehi, cita-cita sasaran memperolehi medal yang selanjutnya dan sebagainya lagi boleh dimuatkan ke laman web anda.

Jika anda seorang Doktor
Dengan memiliki laman web sendiri anda dapat membuka satu perkhidmatan konsultan online, yang menawarkan pengobatan apa saja yang boleh anda lakukan untuk rujukan pesakit anda dan orang lain yang mengunjungi laman web anda. Selain itu seperti perkhidmatan anda, tarif pengobatan dan lain-lain lagi.

Jika anda Seorang Yang Suka Bergaul
Anda dapat mengisi maklumat mengenai diri anda, teman-teman anda, keluarga anda, foto gambar anda, kegiatan anda, kegiatan teman-teman anda, acara kegiatan mingguan, mengumpulkan teman baru, bertukar fikiran denga kawan dan sebagainya.

Jika anda seorang Penulis
Anda boleh membuat laman web untuk untuk mengisi maklumat berkaitan dengan penulisan anda, tulisan-tulisan tertentu atau bahkan tulisan anda yang tidak pernah diterbitkan oleh penerbit manapun!

Jika anda seorang Penghayal
Anda boleh menuliskan khayalan-khayalan anda didalam laman web anda, baik yang mungkin mahupun yang mustahil. Siapa tahu apa yang anda bayangkan itu dalam penulisan anda dilaman web anda tersebut mungkin ada produser filem yang berminat mahu mengangkat khayalan anda menjadi filem. Atau bahkan suatu saat boleh jadi khayalan anda menjadi kenyataan?

Jika anda seorang Pemuzik
Anda boleh mengisi laman web anda dengan karya muzik anda, contoh seperti lagu yang anda ciptakan sama ada (baik dalam format MP3, WAV atau MIDI),lirik-lirik lagu yang anda ciptakan, senarai kelompok muzik anda dan segala sesuatu yang berhubungan dengan muzik!

Jika anda seorang Peniaga
Anda dapat membuat kios atau kedai online yang dapat menampilkan barang-barang yang anda jual atau tawarkan kedalam laman web perniagaan anda tersebut. Maklumat berkaitan spesifikasi produk, harga, diskaun dan sebagainya.

Jika anda seorang Pengusaha seperti Pertukangan atau Kraftangan
Anda boleh mengisi maklumat dalam laman web anda berkaitan dengan barang-barang produksi perusahaan anda, keungulannya keunikannya jika dibandingkan dengan produk perusahaan lain, pemasarannya, profil perusahaan dan lain-lain.

Jika anda seorang Businessmen
Anda boleh menggunakan laman web anda untuk mengisi rencana bisnes anda, prospek anda kedepan, kerjasama yang anda perlukan atau kerjasama yang anda tawarkan pada pihak lain.

Jika anda seorang Pemilih Hotel atau Pemilik Homestay
Anda boleh mengisi maklumat ke dalam laman web anda dengan berbagai perkara hal yang berkaitan dengan hotel anda, jumlah kamarnya, kemudahannya, pelayanannya, keluasannya, lokasinya dan sebagainya.

Jika anda seorang Fotografi
Anda dapat memuatkan foto-foto hasil karya anda di laman web anda, sejarah tercipta, penjelasan mengenai fotonya, proses pembuatannya dan mungkin juga harganya sekali jika anda ingin menjual hasil karya anda.

Jika anda seorang Pelawak
Anda boleh mengisikan laman web anda dengan aktiviti kumpulan lawak anda, perekrutan anggota jika ada, foto-foto hasil anda dalam melawak, jadual  melawak atau bahkan cerita-cerita humor yang pernah anda buat dan sebagainya.

Jika anda sedang Mencari Pekerjaan
Anda boleh membuat satu laman web peribadi yang menggambarkan kemampuan anda. Jadi semasa anda menghantar resume pekerjaan, anda boleh mencantumkan sekali alamat link laman web anda untuk menunjukkan nilai tambahan anda secara nyata!

Bahkan jika anda seorang pekerja sekalipun, anda boleh memuat cerita-cerita atau gambar apa saja yang berkaitan dengan apa saja yang anda inginkan kedalam laman web anda! Semuanya boleh dan hebat!

Kesimpulannya, apapun Profesion anda, anda pasti akan selalu anda jawapannya.


Yang Bestnya Anda tidak Perlu bayar apa-apa untuk belajar disini
Tiada Hidden Cost

Daftar dan Belajar Percuma Sekarang Juga!
Sila isikan borang yang diberikan dibawah ini
untuk dibawa terus ke
Laman Web 'belajar buat website Dan Marketing online'
Dan pastikan kedudukan anda dikalangan
usahawan IT yang berjaya ”




Nama :
Email  :
                             
Penting: Pastikan anda masukkan email anda dengan betul untuk akses ke website belajar buat website secara percuma

Kami Pun Benci Spam.
P
rivasi Anda Selamat Dengan Kami.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment